Funcions
- Supervisar i gestionar el procés de comptabilitat, incloent-hi conciliacions bancàries, amortitzacions, comptabilització llistats de costos, etc.
- Coneixements de la normativa fiscal, elaboració, presentació i pagament d'impostos (mensuals/trimestrals i anuals)
- Gestió de clients (emissió factures i gestió de cobrament)
- Gestions administratives diverses.
- Gestions amb diferents administracions públiques.
- Elaboració i gestió de la tresoreria, emissió de pagaments i cobraments.
- Tancaments comptables mensuals.
- Preparar estats financers precisos, incloent balanços, estats de pèrdues i guanys.
- Garantir el compliment de totes les obligacions fiscals i normatives comptables.
- Control i elaboració de documentació comptable i administrativa per a interacció amb auditors de comptes externs.
- Control i elaboració de documentació administrativa per a interacció amb Project Monitoring i entitats bancàries en relació amb els projectes de promoció.
- Suport al director financer en la planificació, seguiment i anàlisi de costos, ràtios financeres i elaboració d' informes.
S'ofereix
- Contracte indefinit.
- Lloc de treball en oficines centrals de Proyme, en polígon sud Alginet (València).
- Horari 08:30-14:00 i 15:00-18:30 (descans matins 20 min i migdia 1 hora/dinar. Opcional, l'empresa disposa de menjador habilitat a les oficines)
- Salari brut anual entre 31.000 € - 36.000 €/bruts anuals entre 14 pagues
Requisits
- Llicenciatura Administració i Direcció d' Empreses, Economia, Finances o similar.
- Experiència prèvia almenys de 5 anys com a responsable d' administració, preferiblement en el sector construcció o promotor
- Profund coneixement dels principis comptables i financers.
- Persona resolutiva, organitzada, autònoma i proactiva.
- Coneixements del Sistema Immediat d'Informació (SII).
- Experiència amb Microsoft Business Navision
- Nivell avançat d'Excel·litat
- Nivell avançat en Ofimàtica