Administratiu/va d'obra amb disponibilitat per a desplaçaments habituals a obres a València per a recollida de documentació i albarans (desplaçament amb cotxe propi cobrant quilometratge o amb vehicle de l'empresa quan siga possible).
Funcions
Col·laborar en l'administració, gestió i control administrativa d'obra. Concretament, es tracta d'estructurar la documentació administrativa de tots els serveis subcontractats en l'obra industrials i a proveïdors mitjançant la recollida diària en l'obra dels albarans generats per al seu control, escaneig i codificació diària, que ajudin al control de costos i l'organització en general.
S'ofereix
- Contracte indefinit i jornada completa.
- Horari amb jornada partida de 08: 30-14: 00 i de 15: 00-18: 30.
- Salari segons conveni de construcció + despeses de quilometratge.
Requisits
- Experiència mínima d'1 any en administració comptable.
- CFGM/FP I en Construcció o Gestió Administrativa, i/o CFGS/FP II en Administració i finances o Delineació d'edificis i obres.
- Vehicle propi.
- Domini de paquet Office 365 i ERP Navision.
- Competències digitals bàsiques.
- Actitud proactiva orientada a resultats. Cooperació, flexibilitat, compromís amb l'organització, comunicació oral positiva i autonomia.
- Capacitat treball en equip i sota pressió. Resolució de problemes. Planificació i organització. Responsabilitat.