DOMUS HOTELES és una cadena hotelera, d'origen asturià, els primers passos de la qual daten de l'any 1990 de la mà de diversos socis amb experiència dins del sector hoteler així com en altres sectors empresarials.
Al llarg de la seva trajectòria professional la cadena ha anat consolidant i reforçant la seva posició dins del mercat d' hotels urbans i funcionals. Es crea un nou concepte d' hoteleria amb un producte innovador en el mercat. S' aposta per un modern model d' hoteleria on apareixen novedosos valors i formes d' entendre el producte hoteler que busquen una diversificació i diferenciació dins d' aquest competitiu sector.
D' una banda s' implanta una pionera forma de gestió amb les darreres eines i tècniques d' explotació per assolir una optimització de la gestió de l' establiment. D'altra banda, el producte a oferir compta amb un complet equipament oferint al client un bon servei a un preu molt interessant. Aquests dos plantejaments es consideren com una marca d' identitat de la nostra organització. És a dir, es crea un tipus d'hoteleria que pretén satisfer els nous nínxols de mercat que han aparegut com a conseqüència de l'obertura de noves vies i plataformes de comunicació i informació com ara "Internet".
L' organització realitza una ferma i decideixi aposta per un producte on qualitat de servei i atenció personalitzada és el binomi clau del seu treball. Es tracta de presentar com a valor afegit al producte dos elements claus per a la diferenciació del producte. Avui dia tothom pot disposar d'excel·lents habitacions però si el tracte amb el client falla tota la resta passarà a un pla secundari; d'aquí la vital importància que donem al "tracte amb el client".
Funcions
El recepcionista d'hotel ens atenen en totes les situacions que afrontem, com a client, en un allotjament turístic. A més, són els encarregats de donar resposta a les nostres preguntes i sol·licituds. Tanmateix, un recepcionista és molt més, ja que sol ser la cara visible d'aquests establiments.
- Gestionar les reserves.
- Check in i atendre durant l' estada.
- Promocionar l' hotel i facilitar informació.
- Check out i gestions internes.
- Gestions administratives.
- Neteja zona treball.
- Servei esmorzars i cafeteria.
S'ofereix
- Contracte fix segons conveni (hotel 3 estrelles)
- Tipus de jornada: 30 hores
Requisits
- Persona amb experiència en el sector.
- Idioma anglés.