Tècnic/a administratiu/va

Hortitec Algemesí

Inscripcions tancades

Empresa multinacional en el sector de l' horticultura desitja incorporar una persona jove i motivada, disposada a aprendre de totes les àrees d'una empresa. Tècnic/a administratiu/va amb personalitat per treballar colze amb colze amb l'equip directiu.

Funcions

- Atenció al client

- Gestió i previsió de cobraments i control de cartera de clients.

- Gestió i seguiment d'ofertes als clients.

- Coordinació d'activitats amb les plataformes dels clients.

- Treballar amb multitud d'àrees o departaments.

- Capaç d'explicar problemes complexos de forma senzilla.

- Atendre i gestionar incidències.

- Gestió i manteniment de l'arxiu.

- Trànsit diari de documentació, expedients, amb bancs i administracions.

- Suport a administració.

- Preparació i revisió de facturació setmanal.

- Control d'estoc.

- Gestió i resolució d' incidències de clients i proveïdors.

S'ofereix

- Contracte indefinit.

- Horari (40h/setmanals):

  • Dilluns i Dimarts 9.30 a 18.00
  • Dimecres i Dijous 8.00 a 18.00
  • Divendres 8.00 a 14.30

Requisits

- Experiència en el departament de vendes.

- Coneixements avançats a nivell usuari d'ERP (Navision, Business Central o SAP).

- Sociable, comunicatiu, resolutiu/a, proactiu/a... Disposat a enfrontar-se a reptes continus.

- Treball en equip.

- Idiomes: Anglès mitjà/alt.