Empresa multinacional en el sector de l' horticultura desitja incorporar una persona jove i motivada, disposada a aprendre de totes les àrees d'una empresa. Tècnic/a administratiu/va amb personalitat per treballar colze amb colze amb l'equip directiu.
Funcions
- Atenció al client
- Gestió i previsió de cobraments i control de cartera de clients.
- Gestió i seguiment d'ofertes als clients.
- Coordinació d'activitats amb les plataformes dels clients.
- Treballar amb multitud d'àrees o departaments.
- Capaç d'explicar problemes complexos de forma senzilla.
- Atendre i gestionar incidències.
- Gestió i manteniment de l'arxiu.
- Trànsit diari de documentació, expedients, amb bancs i administracions.
- Suport a administració.
- Preparació i revisió de facturació setmanal.
- Control d'estoc.
- Gestió i resolució d' incidències de clients i proveïdors.
S'ofereix
- Contracte indefinit.
- Horari (40h/setmanals):
- Dilluns i Dimarts 9.30 a 18.00
- Dimecres i Dijous 8.00 a 18.00
- Divendres 8.00 a 14.30
Requisits
- Experiència en el departament de vendes.
- Coneixements avançats a nivell usuari d'ERP (Navision, Business Central o SAP).
- Sociable, comunicatiu, resolutiu/a, proactiu/a... Disposat a enfrontar-se a reptes continus.
- Treball en equip.
- Idiomes: Anglès mitjà/alt.